Ses Teli Nodülü Nedir? Belirtileri ve Tedavisi

ses teli nodülü nedir
Tarih: 3 Ağustos 2020 / Yazar: / Kategorisi: Ses

Ses Teli Nodülü Nedir? Belirtileri ve Tedavisi

Ses teli nodülü nedir sorusunu ‘sesin yanlış ya da çok yoğun kullanılmasına bağlı olarak gelişen nasır benzeri yapılanmalar’ şeklinde tanımlayabiliriz. Ses teli nodüllerinin halk arasında genellikle kötü huylu olduğu düşünülür. Oysa nodüller

ses kalınlaştırma ameliyatı
Tarih: 25 Temmuz 2020 / Yazar: / Kategorisi: Ses

Ses Kalınlaştırma Ameliyatı Nedir? Neden Yapılır?

Ses kalınlaştırma ameliyatı genellikle erkeklerin faydalandığı ve sesin idealden daha ince olması nedeniyle yaşanan sorunları ortadan kaldırmak amacıyla gerçekleştirilen bir operasyondur. Ses akciğer, gırtlak, ağız ve burun organlarının koordineli bir şekilde çalışmasıyla

Ses inceltme ameliyatı
Tarih: 17 Haziran 2020 / Yazar: / Kategorisi: Ses

Ses İnceltme Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Ses inceltme ameliyatı ses kalınlığından şikayet edenler için uygulanan bir operasyondur. İnsanlar pek çok nedene bağlı olarak sesinin kalın olmasından şikayet edebilir. Bu durum kimi zaman doğuştan olur kimi zaman da farklı

Ses kısıklığı
Tarih: 2 Mayıs 2020 / Yazar: / Kategorisi: Ses

Ses Kısıklığı Nedir? Neden Olur? Tedavisi Var mıdır?

Ses kısıklığı çok sayıda kişinin ara ara yaşayabildiği bir problemdir. Kimi zaman sadece ses tellerinin aşırı kullanılmasından kaynaklanabildiği gibi kimi zaman da bazı hastalıkların belirtisi olarak ortaya çıkar. Özellikle ses tellerinde hasar

Ses teli felci
Tarih: 27 Nisan 2020 / Yazar: / Kategorisi: Ses

Ses Teli Felci Nedir? Tedavisi Varmıdır?

Ses teli felci toplumda çok bilinen bir rahatsızlık olmasa da solunum sıkıntılarına bile neden olabilen ciddi bir durumdur. Pek çok farklı nedene bağlı olarak ortaya çıkabilen bu sorun kimi zaman cerrahi müdahalelerin